Saturday, July 9, 2016

معاكي

يا حلاوة الدنيا وانا شايفك , الله علي جمالك و حلاوتك
ايامي معاكي وانا عايشها , ف دنيا تانية انا حاسسها
بحب اوي كسوفك , و ضحكت عنيكي لما بشوفك
مش عارف اكلم غير عنيكي , مش عارف اوصف حبي ليكي
احساسي بصوتك وانا بسمعك , وجمال الخطوة ف مشيتك

معاكي بكون واحد تاني , غير اللي كل الناس تعرفه
معاكي بنسي زماني , و كل اللي ف قلبي جرّحه
مش عايز غيرك حد تاني , و اللي باقي من عمري يكون وياكي
مش عايز غيرك حد اسمعه , و كلامك كله لقلبي يطمنه
كنت زمان لوحدي حزين , و معاكي مش هسأل رايح فين..
الدنيا معايا و انتِ جنبي , و بنسي معاكي كل همي

يا حلاوة الدنيا وانا ف قربك , و لو بعيدة بردو شايفك
ومن ربنا انا بتمني , مشفش ف يوم بعدك عني
ولا حتي نظرة عتاب , انا قلبى م البُعد تاب
ربنا يباركلي فيكي , و اقدر اسعدك و احميكي..

No comments:

Post a Comment

Follow me!

Ratings and Recommendations by outbrain