Sunday, July 10, 2016

صاحبتي حبيبتي الصغيرة 3

سبتت علاقتي بيها , و زادت معرفتي بيها
محستش بغيرة من حبيبها , عشان مبسوط اني صاحبها
مش عايز حاجة تاني , هي مكفيانى

و غابت عني مدة , و قلبي كان ف لهفة
ف يوم شفتها , و بشوق عاتبتها
قلتلها وحشاني , و غيابك شاغللي بالي
قالتلي انا وحشتك بس , و اللا انت عشقتني
قلتلها عشقي ليكي صُحبة و اهتمام

و بعدها قابلتها , و كانت ف عنية منورة
و شوفت جمال غريب , كان ليا حق اشتقلها
اصلها جميلة و صغيرة , زي الريشة ف الهوا

محدش فهمها خالص , الا انا عشان حبي خالص
بشوف ف عنيها كلامها , من غير ما تقول بفهمها
محدش بيحس بيها , قد اللي عايش بيها

صحبتي... حبيبتي.. الصغيرة , حياتي بيها منورة
من حبي فيها قالولي,, عاشق؟ , قلتلهم لأ مش أنا

صحبتى و انا حر فيها , بغازلها عشان ليا فيها
قالتلي براحتك قول , فرحانة بيك علي طول
ملناش دعوة بعزول , و كل اللي في نفسك قول

و ده كان اخر يوم , قبل مافوق م الحلم
و اكتشف وانا مهموم , ان الدنيا مش بتدوم
حتي ما بين الصحاب , مش بس مع الاحباب




No comments:

Post a Comment

Follow me!

Ratings and Recommendations by outbrain