Sunday, July 10, 2016

صاحبتي حبيبتي الصغيرة 4

كنت حاسس بحاجة غريبة , من زيادة قربي ليها
و زعلت معاها شوية , غلطتها بس انا زودتها
و ايه يعني؟ صاحبتي ,  وبتدلع عليها, انا ليا مين زيها

طول عمري و انا زعلان , بلاقيها جنبي ف المكان
تحكي معايا و انسي همي ,  و دايما بكون فرحان
المرة دي سابت مكاني , و قعدت مع واحد تاني
بتغظني يعني بيه؟ , هو انا مستنيه؟
دي صاحبتي حبيبتي الصغيرة , و خلاص عدينا المرحلة
مرديتش تبص ف عنيا , ولا حتي تسلم عليا
فكرت! بتدلع عليا , ما هو ده حقها عليا

قعدت  وقت كتير , و انا هنفجر م التفكير
و حتي بليل بعدين , مجتش تسألني انت فين
زي عادتها كل مرة ,  بتنسيني ان انا زعلان
بارادتي و مزاجي , عشان قلبي عليها راضي

مفيش غير حاجة واحدة , يارب متكونش هيا
قاللها تبعد عني؟؟ , وراحت مني و مرجعتش
من غير ماتقوللي متزعلش
كانت نهايتها معايا , زي ما كنا م البداية



No comments:

Post a Comment

Follow me!

Ratings and Recommendations by outbrain