Sunday, July 10, 2016

شوفتهم

شوفتهم مع بعض مرة و انا ماشى ومش ف بالى

لفيت بعينى بسرعة و كلمت حد تانى

انا عارف انه ولا حاجة و حبهم دا استحاله

بس كانت ماشية معاه و بتضحك وياه

عرف يكلمهما و يتعرف عليها

و دلوقتى بقى صاحبها و اكيد بيسأل عليها

مكانش هيعرفها غير لما انا قولتله عليها

قولتله كل حاجة ممكن تتحب فيها

ازاى تبصيلها و تفهم عنيها

اصل كنت بحبها اوى وبموت ف نظرة عنيها

فكنت بحكيله عنها و عن احساسى بيها

صاحبى اللى كنت فاكره واقف جنبى بيداوينى

طلع بيعرف اخبارها و بيفكر كمان هو فيها

مزعلتش منه خالص و مفكرتش لحظة فيه

اصله يا عينى مش ذنبه مش لاقى حد يحس بيه

ملقاش غير واحدة جاهزة واحد صاحبه حبها

فقال ابيعه احسن واحاول اوصلها

بس انا خلاص سبتها

هسيبه يعيش قصتها , هيفضل يحب فيها و مش هترضي هيا بيه 

دا احسن عقاب ليه , انا كمان مش باقى عليه...

No comments:

Post a Comment

Follow me!

Ratings and Recommendations by outbrain